اثر آکوپانکچر و امبدینگ نخ روی چاقی

اثر آکوپانکچر و امبدینگ نخ روی چاقی

یکی از درمان های موثر در چاقی استفاده از طب سوزنی به منظور کاهش اشتها و تنظیم سوخت و ساز بدن می باشد.که در صورت گرفتن رژیم های متعدد بیماران علاوه بر خستگی و ناامیدی چون متابولیسم و سوخت ساز بدن تنظیم نمی شود بعد از گرفتن رژیم مجددا اضافه وزن پیدا می کنند.

ولی با روش طب سوزنی به علت تعادل در میران جذب و دفع و تنظیم غدد و گوارش بیمار چنانچه به وزن ایده آل که به وسیله پزشک در جلسه اول تعیین می شود می رسد و در نتیجه به علت کاهش حجم معده و تنظیم جذب و دفع بعد از رسیدن به وزن ایده آل مجددا دچار چاقی نخواهد شد. و این به شرطی ایجاد می شود که بیمار با پشتکار فراوان هفته 3 روز برای طب سوزنی مراجعه مایید.

ضمنا به منظور کاهش سایز و کاهش سلولیت ها که همان چربی های نهفته می باشند که در ناحیه شکم ، ران یا، پشت ساق پا ، ناحیه بازو و گوردها یا ناحیه پشت کمر و در ناحیه باسن می باشد این سلولیت ها به وسیله کاشت نخ که در اصطلاح امبدینگ می باشد و هر 20 روز روی منطقه مورد نظر انجام می شود می تواند به علت دفع چربی ها از سیستم لنفاوی باعٍث کاهش سایز و کم شدن این چربی های نهفته شده و بیمار را به وزن ایده آل و  مناسب برساند .

حتما مطالعه کنید
کاشت نخ برای لاغری در مجهزترین کلینیک تهران

درباره‌ی modir

حتما ببینید

کمردرد

روشهای درمانی کمر درد

کمر درد ودلایل ایجاد آن   کمردرد یکی از مشکلات شائع در افراد است.کمردرد در ناحیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button