کاشت نخ برای لاغری در مجهزترین کلینیک تهران

کاشت نخ برای لاغری در مجهزترین کلینیک تهران

از روش های جدیدی که هم اکنون مدتی است در این کلینیک انجام می شود استفاده از روش امبدینگ یا نخ گذاری روی مناطق طب سوزنی و سلولیت ها بمنظور کاهش سایز و لاغری موضعی می باشد که بخصوص در مواردی که شخص وقت کمتری برای رفت و آمد به مطب جهت طب سوزنی داشته باشد بسیار مفید خواهد بود زیرا به علت افزایش قوام بافت الاستیک کلاژن  collagen باعث کاهش سایز می گردد .

ولی چنانچه بیماران افرایش اشتها توام با افزایش وزن زیاد داشته باشند بهتر است طب سوزنی خود را هفته ای ۲ جلسه توام با کاشت نخ انجام دهند چون نتیجه خیلی بهتری برای رفع چاقی خواهند گرفت  و سیستم سوخت و ساز یا متابولیسم آنها نیز تنظیم خواهد شد به نحوی که اگر پشتکار داشته باشند و جلسات خود را بصورت منظم انجام دهند هفته ای ۱ تا ۲ کیلو وزن کم خواهند نمود و وقتی به وزن ایده ال – که آن را در روز ویزیت به بیماران اعلام خواهم نمود.

روش طــب ســوزنی برای درمان لاغری

چون کار طب سوزنی تنظیم بدن و سوخت و ساز خواهد بود – به وزن ایده ال خواهند رسید و چون معده و روده ها به حجم غذای کم عادت می کنند و اشتهای کاذب بیماران کنترل می شوند بعد از تکمیل این دوران تجربه روی بیماران نشان داده است که به دلیل تنظیم بدن دیگر چاق نمی شوند و معده و روده ها و سایر اورگانهای متابولیکی هم تنظیم می گردند.

حتما مطالعه کنید
اثر آکوپانکچر و امبدینگ نخ روی چاقی

لذا این 2 روش تواما کمک زیادی در رفع چاقی عمومی و موضعی می نماید و یک روش طبیعی و خوب می باشد . ضمنا نخ های جدید امروزی فرانسوی و از نوع  PDO بوده و ثابت شده است که هیچ گونه واکنش حساسیتی و تحریکی ندارد . فقط بهتر است در شرایط کاملا استریل بوسیله پزشک با تجربه و دارای مدرک و پروانه طب سوزنی از سازمان نظام پزشکی گذاشته شود. و بعد از گذاشتن نخ بمنظور جلوگیری از احتمال ایجاد کبودی حتما از یخ در موضع استفاده شود. این کار هم اکنون در مطب دکتر صبری انجام می گردد.

درباره‌ی modir

حتما ببینید

کمردرد

روشهای درمانی کمر درد

کمر درد ودلایل ایجاد آن   کمردرد یکی از مشکلات شائع در افراد است.کمردرد در ناحیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button