اهمیت معاینات چینی نبض و زبان در آکوپانکچر

اهمیت معاینات چینی نبض و زبان در آکوپانکچر

مطلبی که خدمت بیماران محترم می خواستم بگویم، اهمیت بسیار زیاد مشاهده زبان، رنگ چهره، چشم و بخصوص معاینه نبض ها در درمان به روش طب سوزنی است.

زیرا در طب سوزنی سندروم هایی وجود دارد که برای شناخت انها لازم است از طریق مشاهده زبان، رنگ چهره،  چشم و با گرفتن نبض 3 منطقه از دست راست و 3 منطقه نبض از دست چپ پزشک حاذق و دوره دیده در دانشگاه کشور چین و یا سایر کشورهای معتبر که پروانه ارایه طب سوزنی در مطب از سازمان نظام پزشکی را داشته باشند و تبحر در طب سوزنی داشته باشند می بایست قبل از سوزن زدن به بیماران این معاینات طب چینی را انجام دهند و بعد از رسیدن به نتایج مشکلات اورگانهای بدن نسبت به سوزن زدن دقیق اقدام کنند تا بیماران به نتایج مطلوب برسد.

دقیقا همین نکات است که نتیجه درمان را در بیماران حتی برای یک بیماری متابولیسم مثل چاقی یا لاغری تغیر میدهد . زیرا با معاینات کلینیکی دقیق می توانیم پی ببریم ایا بیمار سندروم گرمایی است (heat syndrome)یا سندروم سرمایی (cold syndrome)میباشد. سپس بسته به فهمیدن مشکلات اعضای داخلی نسبت به سوزن زدن در نقاط مربوطه اقدام نماییم . این معاینات در این مطب برابر استاندارد با یک بار ویزیت شدن اولیه انجام می گردد.

حتما مطالعه کنید
اثر آکوپانکچر و امبدینگ نخ روی چاقی

درباره‌ی modir

حتما ببینید

کمردرد

روشهای درمانی کمر درد

کمر درد ودلایل ایجاد آن   کمردرد یکی از مشکلات شائع در افراد است.کمردرد در ناحیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button