اثر امبدینگ نخ مخصوص روی چاقی های موضعی یا سلولیت ها

امبدینگ نخ و چاقی

امبدینگ نوعی نخ مخصوص است که در طب سوزنی برای کاهش وزن مورد استفاده قرار میگیرد. با کاشت نخ cog , pdo  در بدن توسط متخصص طب سوزنی چربی های اضافه در بالاتنه و پایین تنه از بین میرود. به کاشت این نخ ها در بدن در طب سوزنی امبدینگ گفته میشود.

نخ امبدینگ باعث زیاد شدن گردش خون در بدن و سوزاندن چربی در زمان استراحت بدن می باشد. کاشت نخ امبدینگ یکی از روشهای کاملا طبیعی برای کاهش سایز شکم و سوزاندن چربی های موضعی شکم است. نخ امبدینگ قابل جذب است و بعد از مدتی در بدن جذب میشود.احتمال عفونت با کاشت نخ در بدن کم است. کمی درد و التهاب بعد از کاشت نخ امبدینگ طبیعی است. بهتر است برای جلوگیری از احتمال عفونت و عوارض ، کاشت امبدینگ توسط پزشک متخصص طب سوزنی انجام شود.

 

 امبدینگ نخ و چاقی

نحوه لاغری با کاشت نخ امبدینگ

از نخ امبیدنگ در طب سوزنی برای کاهش اندازه شکم، پهلو، بازو و ناحیه پشت استفاده میشود. نخ امبدینگ در زیر پوست توسط سوزن های مخصوص در بدن گذاشته میشوند.نخ ها بعد از سه الی چهار روز  جذب بدن میشود.نخ های امبدینگ باعث تحریک غده های درون ریز و سیستم عصبی بدن شده و باعث کم شدن وزن بدن میشود. تحریک غدد و سیستم عصبی باعث افزایش متابولیسم بدن شده و لاغری موضعی را به وجود می آورد. تاثیر امبدینگ در کاهش وزن بستگی به شرایط بدنی افراد مختلف متفاوت است. نقاطی از بدن برای کاشت نخ امبدینگ تعیین شده است که باعث پاک سازی کانال های انرژی بدن میشود.

 

تاثیر نخ امبدینگ

نخ های امبدینگ عوارض ندارند و باعث افزایش متابولیسم بدن شده و لاغری موضعی را ایجاد می کنند. همچنین باعث زیاد شدن نسج الاستیک و کلاژن سازی در بدن میشود.

حتما مطالعه کنید
کاشت نخ برای لاغری در مجهزترین کلینیک تهران

یکی ازاثرات کاشت نخ امبدینگ تاثیر آن در رفع افتادگی پوست است. استفاده از این نخ بستگی به میزان چربی در هر ناحیه متفاوت است. این روش را میتوان هر بیست روز تکرار کرد. در نقاطی از بدن که چربی بیشتری دارد از نخ های بیشتری استفاده میشود.

نخ امبدینگ در بدن شرایطی را برای فرد ایجاد میکند که  انرژی مورد نیاز برای ورزش کردن شخص را فراهم  میکند. این افزایش انرژی متابولیسم بدن شخص را افزایش میدهد. اشخاصی که از نخ امبدینگ در بدن اتسفاده کردند اشتهای آنها کاهش یافته و حتی میل به شیرینی در آنها سرکوب شده است. کاشت نخ امبدینگ یکی از موثرترین روشهای درمانی بیماری های گوارشی مانند ریفلاکس معده، کم شدن اشتها، سندروم روده تحریک پذیر و نفخ معده می باشد. موارد استفاده از کاشت امبدینگ شامل چاقی، لیفت صورت، لیفت و فرم دهی باسن،اختلالات خوردن، اختلالات شنوایی، اختلالات ستون فقرات، جراحی توانبخشی کودکان فلج مغزی، توانبخشی بعداز سکته مغزی می باشد.

 

تغییر عملکرد غدد تیروئید در درمان چاقی با کاشت نخ

 عواملی که باعث چاقی در افراد میشود علاوه بر ژنتیک شامل شرایط هورمونی، پرخوری، کاهش متابولیسم بدن، عدم فعالیت ورزشی و کم تحرکی است.استفاده از طب سوزنی با تاثیری که بر روی غده تیروئید و درمان کم کاری تیروئید دارد  با تاثیر مثبت بر رو یاین غدد باعث زیاد شدن متابولیسم بدن و کاهش وزن در فرد میشود. غده تیروئید بر  تولید متابولیسم سلول های بدن اثر دارد . زمانیکه غده تیروئید کم کار است ، هورمون های مورد نیاز سوخت و ساز بدن کم ترشح میشود. این کم کاری باعث افزایش وزن و ذخیره چربی در بدن میشود. کاشت نخ امبدینگ در بدن باعث تنظیم و تقویت سیستم غده تیروئید و غدد فوق کلیوی میشود.

 

نحوه لاغری با کاشت نخ امبدینگ

 

 

عوارض امبدینگ

جنس نخ امبدینگ نخ بخیه قابل جذب می باشد که به اندازه یک الی دو سانتی متر در نقاط مشخصی براساس طب سوزنی در بدن کاشت میشود و باعث لاغری موضعی میشود. این نخ سه الی چهار هفته بعد از کاشت در بدن جذب میشود. نخ امبدینگ هیچ عارضه ای برای بدن ندارد. عوارض طبیعی در کاشت امبدینگ شامل گر گرفتگی، التهاب در محل امبدینگ، درد خفیف، کبودی و خونریزی می باشد. اشخاصی که نباید از امبدینگ استفاده کنند شامل موارد ذیل هستند:

حتما مطالعه کنید
اهمیت معاینات چینی نبض و زبان در آکوپانکچر

 

-زنان باردار

-اشخاصی که  آلرژی و حساسیت به نخ جراحی دارند.

اشخاصی که دارای بیماری قلبی هستند یا باطری در قلب داشته یا عمل جراحی قلب انجام داده اند.

-اشخاصی که دارای عفونت پوستی هستند.

– اشخاصی که دارای اگزمای پوستی هستند.

-اشخاص با سن کمتر از 7 سال

-اشخاصی که ضایعات یا عفونت فعال در محل کاشت امبدینگ دارند.

 

استفاده از امبدینگ بعد از لیپوساکشن

 بعد از اینکه شخص از لیپوساکشن در درمان چاقی استفاده کرده است ممکن است چربی در نقاط خاصی از بدن جمع شود  این چربی میتواند در ناحیه زانو، بالای آرنج، ران و شکم جمع شود.

یکی از مهمترین  روشهای  از بین رفتن این چربی های تجمع یافته استفاده از نخ امبدینگ در نقاط بدین است. در این روش چربی ای موضعی به دلیل عملکرد نخ امبدینگ در بدن و اقزایش سوخت وساز بدن از بین میرود. بعد از کاشت امبدینگ  از داروهایی برطبق نظر پزشک استفاده کنید.

بعد از امبدینگ از مصرف دارو ضد التهاب مانند ایپوپروفن یا ناپروکسین خودداری کنید. زیرا التهاب برای تحریک کلاژن سازی در محل امبدینگ ضروری است. از الکل و آسپرین استفاده نکنید. از داروهای رقیق کننده خون مانند ویتامین A, E, C  برای یک هفته استفاده نکنید. اگر لیفت صورت با نخ امبدینگ انجام دادید دهان خود را تا 3 الی 4 هفته تا آخر باز نکنید.

 

مزایای کاشت نخ در آکو پانچر

-افزایش تحریک نقاط طب سوزنی

کاهش تردد بیمار در مواقعی که بیمار از نظر زمانی وقت ندارد که هر روز طب سوزنی گردد.

-چاقی و لاغری و کاهش سایز

حتما مطالعه کنید
لیفت و جوانسازی پوست با نخ توسط پزشک متخصص

-کاهش وزن و تناسب اندام تضمینی

-کاهش میل به شیرینی و افزایش متابولیسم بدن

-رفع کم خوابی و پرخوابی ، استرس ، یبوست ، زانو درد ، کمر درد

-کاهش نفخ شکم

-کاهش اختلالات گوارشی

-کاهش استرس های گوارشی

-کاهش اختلالات قاعدگی

-بدون درد و خونریزی و هر گونه عوارض

-کاهش هزینه درمان

استفاده از امبدینگ بعد از لیپوساکشن

 

کاشت امبدینگ در کلینیک طــب ســوزنی دکتر فرهاد صبری

استفاده از طب سوزنی و کاشت امبدینگ در بدن باعث لاغری موضعی و افزایش متابولیسم بدن میشود. برای کاشت نخ امبدینگ و  کاهش سایز و لاغری بدون عوارض با اطمینان خاطر از مهارت پزشک، موثر بودن، ایمنی و بهداشت درمان می توانید به کلینک کاشت نخ و طب سوزنی دکتر فرهاد صبری مراجعه نمایید.

برای کاهش سایز شکم و پهلوها و ناحیه پشت و بازوها و سایر مناطق سلولیت ساز یا دارای چربی های موضعی از نخ های جدیدی بنام مونوکریل و یا ویکریل استفاده می گردد .این نخ ها بسیار عالی و بدون هیچ گونه عوارض حساسیتی بوده و موجب افزلیش نسج الاستیک و کلاژن در بدن شده و علاوه بر کاهش سایز چربی به رفع افتاده کی پوست هم کمک شایانی می کند و موجب لاغری موضعی میگردد.

 

میزان استفاده از این روش بر حسب میزان قطر و ضخامت چربی موضعی در افراد متفاوت است ولی بیماران من راضی بوده و کاهش سایز داشتند به نحوی که لباسهای آنها این موضوع را نشان می دهد .هر 20 روز می توان این روش را روی نقاط معین تکرار نمود البته اگر نقاط چاقی متفاوت باشد می توان از بسته های نخ بیشتری و به کرات روی نقاط مختلف چربی های موضعی از این روش طبیعی که بر اساس نقاط طب سوزنی می باشد استفاده نمود .

 

ولی به بیمارانی که علاوه بر چاقی موضعی دچار افزایش وزن عمومی هم می باشند و تناسب اندام خوبی ندارند حتما توصیه شده که بمنظور کاهش اشتها و کنترل سوخت و ساز بدن و تنظیم دستگاه گوارش حتما از هفته ای 3 جلسه هم طب سوزنی استفاده نمایند تا کاهش وزن آنها تسریع شود .دکتر فرهاد صبری

درباره‌ی modir

حتما ببینید

کمردرد

روشهای درمانی کمر درد

کمر درد ودلایل ایجاد آن   کمردرد یکی از مشکلات شائع در افراد است.کمردرد در ناحیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button